Budowanie autentycznej marki osobistej
Budowanie autentycznej marki osobistej jest istotną kwestią związaną z rozwijaniem biznesu. To od niej zależy, czy potencjalni klienci nam zaufają i czy będą powracać, by korzystać z naszych usług lub towarów. Równie ważne jest, aby motywowała ona do dalszego rozwoju i utrzymywała wysoki poziom naszego zaangażowania. Przy budowaniu marki osobistej nie wolno zapomnieć o tym, by była ona spójna z nami i naszymi przekonaniami.
O co zapytaliśmy:
- Jak budować markę osobistą by motywowała ona do własnego rozwoju?
- Jak autentyczna marka osobista wpływa na przyciąganie idealnego klienta?
- Na czym polega budowanie autentycznej marki osobistej?
- Jakimi narzędziami można to osiągnąć?
- Czy narzędzia marketingowe muszą być tylko skierowane na klienta?
- Zachowanie harmonii i spójnego przekazu w komunikacji zewnętrznej.
Rozmawiamy z: Karolina Mucha
Femintu – Caro Fly – fotografka z wieloletnim doświadczeniem, która stworzyła autorską metodę dodając do kobiecych terapeutycznych sesji zdjęciowych proces transformacyjny, specjalistka w dziedzinie zastosowania fotografii w coachingu i rozwoju osobistym oraz certyfikowana trenerka metaforycznych fotografii AHA, certyfikowana energoterapeutka, organizatorka i prowadząca warsztaty rozwojowe dla kobiet, pasjonatka kobiecego światła i wewnętrznego piękna. Od lat wspiera kobiece biznesy oraz marki osobiste poprzez kompleksowe tworzenie autentycznych stron internetowych oraz nietuzinkowych sesji wizerunkowych. Prowadzi krok po kroku, edukuje, motywuje, podpowiada, ale przede wszystkich uważnie słucha. Więcej informacji na:
- Strona www:
- Facebook:
- Instagram:
- YouTube: